19.3. Tiistai
  • 09:00 Pilates
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Annika Kopra
    Varaukset: 5.3.2019 9:00 - 19.3.2019 8:00
    Lunastus viimeistään: 19.3.2019 9:00
    Kuvaus: Syviä, vartalon ryhtilihaksia vahmistamaan keskittyvä tunti. Harjoitukset tehdään tarkasti rauhallisen hengityksen rytmittäminä.
  • 10:00 Voima +60
    Tunnin pituus: 45 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Joel Timonen
    Varaukset: 26.2.2019 10:00 - 19.3.2019 9:00
    Lunastus viimeistään: 19.3.2019 10:00
    Kuvaus: Ikinuorille eli yli 60-vuotialle suunnattu, erityisesti lihasvoiman kehittämiseen ja ylläpitoon keskittyvä tunti. Lihasvoimaharjoitteissa hyödynnetään sekä vapaita painoja että kehonpainoa. Voima +60 vahvistaa lihaksia ja toimintakykyä.
  • 17:30 Powerbody
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Paola Milla-Leon
    Varaukset: 5.3.2019 17:30 - 19.3.2019 16:30
    Lunastus viimeistään: 19.3.2019 17:30
    Kuvaus: Tehokas koko kehoa muokkaava lihaskuntoharjoitus aerobista kestävyyttä unohtamatta. Lihaskuntoliikkeet tehdään kolmen liikkeen sarjoina, joissa toistomäärä on aina 20. Sarjojen väliin tehdään maksimikestävyyttä harjoittava sykkeenkohotus.
  • 18:30 Pilates
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Paola Milla-Leon
    Varaukset: 5.3.2019 18:30 - 19.3.2019 17:30
    Lunastus viimeistään: 19.3.2019 18:30
    Kuvaus: Syviä, vartalon ryhtilihaksia vahmistamaan keskittyvä tunti. Harjoitukset tehdään tarkasti rauhallisen hengityksen rytmittäminä.
20.3. Keskiviikko
  • 08:30 Body
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Annika Kopra
    Varaukset: 6.3.2019 8:30 - 20.3.2019 7:30
    Lunastus viimeistään: 20.3.2019 8:30
    Kuvaus: Lihaskestävyyttä ja kiinteyttä olemukseen. Alkulämmittelyn jälkeen koko vartalolle suunnattuja lihaskuntoliikkeitä. Keskitytään harjoittamaan lihaksistoa monipuolisesti lihasta puuduttamatta. Ohjaaja opastaa tarvittavissa välineissä ennen tunnin alkua.
  • 10:00 Ryhtiä rankaan +60
    Tunnin pituus: 45 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Järvinen
    Varaukset: 6.3.2019 10:00 - 20.3.2019 9:00
    Lunastus viimeistään: 20.3.2019 10:00
    Kuvaus: Ikinuorille eli yli 60-vuotialle tarkoitettu jumppatunti, jolla kehitetään lihaskuntoa ja kestävyyttä sekä parannetaan liikkuvuutta ja tasapainoa. Monipuolinen liikuntatunti ilman kimurantteja askelsarjoja. Pienet krempatkaan eivät haittaa, koska kaikille
  • 11:00 Ryhtiä rankaan +60
    Tunnin pituus: 45 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Järvinen
    Varaukset: 6.3.2019 11:00 - 20.3.2019 10:00
    Lunastus viimeistään: 20.3.2019 11:00
    Kuvaus: Ikinuorille eli yli 60-vuotialle tarkoitettu jumppatunti, jolla kehitetään lihaskuntoa ja kestävyyttä sekä parannetaan liikkuvuutta ja tasapainoa. Monipuolinen liikuntatunti ilman kimurantteja askelsarjoja. Pienet krempatkaan eivät haittaa, koska kaikille
  • 17:30 Kahvakuula
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Mika Kiiskinen
    Varaukset: 6.3.2019 17:30 - 20.3.2019 16:30
    Lunastus viimeistään: 20.3.2019 17:30
    Kuvaus: Kahvakuula-tunnilla harjoitellaan tehokkaasti kehon omaa painoa sekä kahvakuulia vastuksina käyttäen. Aluksi lämmitellään lihakset ja nivelet sekä nostetaan kevyesti sykettä. Kahvakuulaharjoittelun osuus tunnista on noin 40 minuuttia. Sopii kaikille kovaa
  • 18:30 Zumba
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Jacqueline Villa Millan
    Varaukset: 6.3.2019 18:30 - 20.3.2019 17:30
    Lunastus viimeistään: 20.3.2019 18:30
    Kuvaus: Latinorymeihin nojaava helppo ja rennon letkeä tanssillinen tunti. Ei vaikeita koreografioita.
  • 19:30 Jooga
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Ivan Monakov
    Varaukset: 6.3.2019 19:30 - 20.3.2019 18:30
    Lunastus viimeistään: 20.3.2019 19:30
    Kuvaus: Joogan asanoita rauhallisesti hengityksen rytmissä. Sopii kaikille!
21.3. Torstai
  • 08:30 Yksityistunti-jumppasali varattu
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Annika Kopra
    Varaukset: 7.3.2019 8:30 - 21.3.2019 7:30
    Lunastus viimeistään: 21.3.2019 8:25
  • 11:00 Senioreiden kuntosali
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Heta Partanen
    Varaukset: 7.3.2019 11:00 - 21.3.2019 10:00
    Lunastus viimeistään: 21.3.2019 10:55
    Kuvaus: Kunto-ohjaajan vetämä, ikinuorille suunnattu oma kuntosalitunti! Kehittää lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Tule tutustumaan kuntosaliharjoitteluun ohjattuna!
  • 17:15 Red Cord Sport
    Tunnin pituus: 45 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 7.3.2019 17:15 - 21.3.2019 16:15
    Lunastus viimeistään: 21.3.2019 17:15
    Kuvaus: Toiminnallisen harjoittelun apuvälinetä Red Cord-köysiä,joskus myös kahvakuulia, jumppapalloja jne. hyödyntävä reippaan sporttinen tunti.
  • 18:00 Pump
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 7.3.2019 18:00 - 21.3.2019 17:00
    Lunastus viimeistään: 21.3.2019 18:00
    Kuvaus: Tehokkaasti muokkaava vapaapainoilla tehtävä lihaskuntoharjoitus. Tunnilla edetään kappaleittain lihasryhmästä toiseen. Apuna käytetään levytankoja, käsipainoja ja step lautaa. Ohjaaja opastaa painojen valinnassa.
  • 19:00 Deepstretching
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 7.3.2019 19:00 - 21.3.2019 18:00
    Lunastus viimeistään: 21.3.2019 19:00
22.3. Perjantai
  • 09:00 Pilates
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 8.3.2019 9:00 - 22.3.2019 8:00
    Lunastus viimeistään: 22.3.2019 9:00
    Kuvaus: Syviä, vartalon ryhtilihaksia vahmistamaan keskittyvä tunti. Harjoitukset tehdään tarkasti rauhallisen hengityksen rytmittäminä.
  • 10:00 Kuntotanssi
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Tanja Tuomela
    Varaukset: 8.3.2019 10:00 - 22.3.2019 9:00
    Lunastus viimeistään: 22.3.2019 10:00
    Kuvaus: Kuntotanssi on tanssiaskeliltaan helppo ja reipas tunti, jossa mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunti etenee musiikkikappale kerrallaan tyylistä ja tunnelmasta toiseen. Tunnin lopussa lyhyt lihaskunto-osuus ja venyttelyt. Mukaan tarvitset iloist
  • 11:00 Kuntotanssi
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Tanja Tuomela
    Varaukset: 8.3.2019 11:00 - 22.3.2019 10:00
    Lunastus viimeistään: 22.3.2019 11:00
    Kuvaus: Kuntotanssi on tanssiaskeliltaan helppo ja reipas tunti, jossa mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunti etenee musiikkikappale kerrallaan tyylistä ja tunnelmasta toiseen. Tunnin lopussa lyhyt lihaskunto-osuus ja venyttelyt. Mukaan tarvitset iloist
23.3. Lauantai
  • 10:00 Dance
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 9.3.2019 10:00 - 23.3.2019 9:00
    Lunastus viimeistään: 23.3.2019 10:00
    Kuvaus: Iloinen hullunhauska tanssisekoitus. Tunti sisältää kaikenlaisia eri tanssityylejä jazzista, streetin kautta reggatoniin ja hip hoppiin. Kengät jalkaan.
  • 11:00 Deepstretching
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 9.3.2019 11:00 - 23.3.2019 10:00
    Lunastus viimeistään: 23.3.2019 11:00
  • 14:00 Yksityistunti-jumppasali varattu
    Tunnin pituus: 120 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Christa Hujala
    Varaukset: 9.3.2019 14:00 - 23.3.2019 13:00
    Lunastus viimeistään: 23.3.2019 13:55
24.3. Sunnuntai
  • 18:00 Jooga
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Paola Milla-Leon
    Varaukset: 10.3.2019 18:00 - 24.3.2019 17:00
    Lunastus viimeistään: 24.3.2019 18:00
    Kuvaus: Joogan asanoita rauhallisesti hengityksen rytmissä. Sopii kaikille!
25.3. Maanantai
  • 09:00 Body
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Marianne Airisniemi
    Varaukset: 11.3.2019 9:00 - 25.3.2019 8:00
    Lunastus viimeistään: 25.3.2019 9:00
    Kuvaus: Lihaskestävyyttä ja kiinteyttä olemukseen. Alkulämmittelyn jälkeen koko vartalolle suunnattuja lihaskuntoliikkeitä. Keskitytään harjoittamaan lihaksistoa monipuolisesti lihasta puuduttamatta. Ohjaaja opastaa tarvittavissa välineissä ennen tunnin alkua.
  • 10:00 Ryhtiä rankaan +60
    Tunnin pituus: 45 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Tytti Lyytikäinen
    Varaukset: 11.3.2019 10:00 - 25.3.2019 9:00
    Lunastus viimeistään: 25.3.2019 10:00
    Kuvaus: Ikinuorille eli yli 60-vuotialle tarkoitettu jumppatunti, jolla kehitetään lihaskuntoa ja kestävyyttä sekä parannetaan liikkuvuutta ja tasapainoa. Monipuolinen liikuntatunti ilman kimurantteja askelsarjoja. Pienet krempatkaan eivät haittaa, koska kaikille
  • 11:00 Ryhtiä rankaan +60
    Tunnin pituus: 45 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Tytti Lyytikäinen
    Varaukset: 11.3.2019 11:00 - 25.3.2019 10:00
    Lunastus viimeistään: 25.3.2019 11:00
    Kuvaus: Ikinuorille eli yli 60-vuotialle tarkoitettu jumppatunti, jolla kehitetään lihaskuntoa ja kestävyyttä sekä parannetaan liikkuvuutta ja tasapainoa. Monipuolinen liikuntatunti ilman kimurantteja askelsarjoja. Pienet krempatkaan eivät haittaa, koska kaikille
  • 17:15 Kahvakuula
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Annika Kopra
    Varaukset: 11.3.2019 17:15 - 25.3.2019 16:15
    Lunastus viimeistään: 25.3.2019 17:15
    Kuvaus: Kahvakuula-tunnilla harjoitellaan tehokkaasti kehon omaa painoa sekä kahvakuulia vastuksina käyttäen. Aluksi lämmitellään lihakset ja nivelet sekä nostetaan kevyesti sykettä. Kahvakuulaharjoittelun osuus tunnista on noin 40 minuuttia. Sopii kaikille kovaa
  • 18:15 Powerbody
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Eeva Impiö
    Varaukset: 11.3.2019 18:15 - 25.3.2019 17:15
    Lunastus viimeistään: 25.3.2019 18:15
    Kuvaus: Tehokas koko kehoa muokkaava lihaskuntoharjoitus aerobista kestävyyttä unohtamatta. Lihaskuntoliikkeet tehdään kolmen liikkeen sarjoina, joissa toistomäärä on aina 20. Sarjojen väliin tehdään maksimikestävyyttä harjoittava sykkeenkohotus.
  • 19:15 Jooga
    Tunnin pituus: 60 min
    Tila: Jumppasali
    Ohjaaja: Paola Milla-Leon
    Varaukset: 11.3.2019 19:15 - 25.3.2019 18:15
    Lunastus viimeistään: 25.3.2019 19:15
    Kuvaus: Joogan asanoita rauhallisesti hengityksen rytmissä. Sopii kaikille!